5 sekretów obsługi hotelowej
Pomysły na podróże / Z usługi hotelowej Traveller's note korzystają wszyscy podróżni, którzy lubią komfort i przytulność, nawet gdy są z dala od domu. Ale jak każdy inny biznes, obsługa hotelowa ma swoje sztuczki. Dziś zdradzimy Ci kilka sekretów, które mogą pomóc Ci zaoszczędzić sporo pieniędzy podczas pobytu w hotelach lub uniknąć ewentualnych nieprzyjemnych sytuacji.Bezpłatne usługi
Wiele hoteli oferuje szereg bezpłatnych usług dla gości. Robi się to, aby przyciągnąć klientów. Czekoladki na poduszkach, darmowa woda butelkowana w pokoju, suszarka do włosów, internet - to wszystko jest zapewnione gościom bezpłatnie, ale nie zawsze jest reklamowane. Dlatego warto zapytać o te usługi przy każdym zameldowaniu w hotelu. Należy w pełni korzystać z tej usługi.Ręczniki
Jeśli przebywasz w hotelu w pobliżu morza, lub w hotelu znajduje się basen, ręczniki powinny być zazwyczaj zapewnione w recepcji lub w specjalnych namiotach. Nie należy ich przenosić z pokoju i z powrotem. Usługa ta jest również bezpłatna, ale warto wcześniej zapytać o nią w recepcji.Przy okazji, jeśli chcesz, aby pokojówki wymieniły ręczniki podczas sprzątania pokoju, zostaw je na podłodze. To kolejny sekret, o którym nie wszyscy goście wiedzą.
Chociaż
recepcjonista
jest przyjazny i pomocny, nigdy nie pytaj go o radę, gdzie spędzić czas, zjeść posiłek lub dobrze się bawić. Z reguły pracownicy recepcji mają podpisane umowy z różnego rodzaju obiektami, do których kierują przyjeżdżających turystów. Prawie zawsze, te lokale będą kosztować gości znacznie więcej niż jakiekolwiek inne. Poszukaj w internecie na forach miejsc noclegowych w obcym mieście.Sejf
Najlepiej nie trzymać cennych rzeczy w pokoju, nawet jeśli jest w nim osobisty sejf. Nie jest on zwykle odporny na kradzieże, więc powierzcie swoje kosztowności portierowi, który wystawi wam pokwitowanie. To da Ci pewność, że Twoje rzeczy są bezpieczne.Minibar
To, że zapłaciłeś za pokój, nie oznacza, że jedzenie i napoje w minibarze są za darmo. Nie zdziw się, jeśli otrzymasz rachunek przy wymeldowaniu. Ponadto, jedzenie w mini barze może być przechowywane przez długi czas, więc zawsze sprawdzaj datę ważności przed spożyciem.Zawsze mamy wysokie oczekiwania wobec naszych wakacji, dlatego najlepiej zabezpieczyć się przed kłopotami i zadbać o to, by pobyt w hotelu był jak najbardziej komfortowy, kierując się małymi sekretami lokalnej obsługi.
Omów artykuł
- Porady dla podróżujących
- Przeczytaj także
- Komentarze